23 Eylül 2011 Cuma

Nermin Bezmen 'Şeytanın İflası'

Patrondan gelen ani bir telefonla ofisten aceleyle ve heyecanla çıktım ,doğruuuu Astoria'ya Nermin Bezmen'le röportaja ... Elde bilgi yok ,soracak soru yok ama yapacak bir şey de yok emir büyük yerden. Neyse telefon trafiği ,heyecan falan derken geldim ben erkenden Astoria'ya  yakaladım Bezmen'i tek başına ve sokuldum yanına,sohbet muhabbet derken ben röportaj için gereken bilgiyi topladım ve rahatladım .
Nermin Bezmen çok kibar ve nazik bir kadın ,herşeyden önce onu belirtmeliyim. Kadın aşkla dolu daha ne olsun ki ? Tabii onda da diğer yazarlarımız gibi hafiften dalgalanma durumu var,e o kadarcıkta olsun ..

Gelelim tanıtılan kitap Şeytanın İflası'na ; Nermin Bezmen 2007 yılında çıkarmış olduğu Sırça Tuzak adlı kitabın devamı olarak belirttiği bu kitabı tanıtmaktan oldukça mutluydu. Ben Sırça Tuzağı okumadığım için bilmiyorum ama 'okuyanlar bilirler en az onun kadar sürükleyici bir roman' diye belirtti. Şeytanın iflasına şahit olacağımız bu romanı yazarken ya da yazmayı tasarlarken araya başka kitaplarda girmiş ;''boş durmadım''diyor Nermin Bezmen. 

Neyse herşey gayet olumlu ve sorunsuz geçti ,ben çok okumak istediğim Gönderilmeyen Aşk adlı romanımı alıp tekrar ofise döndüm. Bu da böyle işte .



                                                                                          öptüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder