30 Haziran 2011 Perşembe

Swarovski 'Wings Of Fantasy' adlı koleksiyonunu tanıttı.

Wings Of  Fantasy Collection

                 

  Swarovski markasının 'Wings Of Fantasy '  adlı 2011-2012 sonbahar-kış defilesi Nişantaşı Sofa Hotel'in terasında gerçekleştirildi. Tabi işin içinde Nişantaşı varsa işim gereği bende orda bulundum çünkü reklam departmanında iseniz ne kadar çok insan tanırsanız sizin için o kadar iyi...Nişantaşı Postası gazetemizde zaten bu davete güzel bir yer ayırdık ama ben bunu bloğuma yazmadan geçemezdim .Defile güzeldi dahası koleksiyon sezon trendlerini göz önünde bulundurularak hazırlanmıştı. Rengarenk taşlar,göz kamaştıracak güzellikteki manken  kızların üzerlerinde kendilerini daha bir güzel gösteriyorlar bu bir gerçek. Işıl ışıl tasarımlardan oluşan  koleksiyon davetlilerin büyük beğenisini kazandı.


  Sofa Hotel terasını mutlaka ziyaret edin çünkü Nişantaşı kalabalığından sıkılanların kendilerini dinlendirmek için tercih ettikleri yerlerden biri bence gidin,görün,dinlenin :) Ayrıca bir event düzenleyeceksiniz mekan önemini gözardı edemezsiniz ,Sofa Hotel terası bu tarz bir event için güzel bir seçimdi yanlız defile sırasında kameramanların ışıktan çok şikayet ettiklerine şahit oldum bu da bir dipnot.Bunlar bir PR firmasının dikkat etmesi  gereken küçük ama büyük ayrıntılar ...

Sofa Hotel Teras 
       

  Neyse sizinle defileden bir kaç fotoğraf paylaşarak bunu burda noktalıyorum.

                                                                                               öptüm.



Swarovski Türkiye Ülke Müdürü Aslı TEZCAN ve Swarovski Mankenleri

   
 


Burcu ESMERSOY


                                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder